תלמידי ניו מדיה באורט שפירא כ”ס מובילים קמפיין לקראת פורים: “השנה יותר מתמיד אומרים לא לנפצים.”

במסגרת פעילות מגמת ניו מדיה ופרסום באורט שפירא כ”ס, בחרו תלמידי המגמה להוביל קמפיין חברתי למען בני נוער להכנה לקראת גיוס למערכת הצבאית. קמפיין יהלום קרב בשיתוף עמותת נטל נועד לתמוך ולסייע לאנשים המתמודדים עם פוסט טראומה, להקשיב לסיפור שלהם ולתת להם את כל מה שצריך על מנת שירגישו בטוחים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *