קבוצת MINS מבית הספר אורט לילינטל ברמלה, בה חברים: איליי אביב, ליאור בבדז’נוב, מרי סו גליבוב, נתנאל יוספוב ונתנאל ניאזוב, זכתה במקום הראשון בהאקתון טכנולוגיה ולמידה של אוניברסיטת ת”א בנושא מכוונות עצמית ללמידה. הקבוצה אף זכתה בתואר חביבת הקהל. את האקתון יזמו סטודנטים וסגל בחוג לחינוך מתמטי באוניברסיטה ותלמידים מכל הארץ הוזמנו לעצב פתרונות לבעיות הקשורות למכוונות עצמית ללמידה. הפרס לקבוצה הזוכה הוא שנת ליווי מלאה בפיתוח האפליקציה.
אפליקציית My Independent New School – MINS מסייעת בניהול למידה עצמית לאחר שעות הלימודים ומתבססת על למידת עמיתים-תלמידים אשר חזקים בתחומי דעת שונים ומתנדבים ללמד תלמידים אחרים במרחב הווירטואלי מתוך עיקרון של “ערבות הדדית”. לשעות ההוראה יש מונה והן מדווחות למערכת המחויבות האישית. הערך המוסף של המיזםמתמקד בהעברת אחריות הלמידה לתלמידים, ביסוס מיומנויות וכישורים של יוזמה, אחריות, ניהול זמן ואיתור חוזקות. הלמידה גמישה במרחב, בזמן ובנושאי הלמידה, והאפליקציה מזמנת מרחב לקשרים חברתיים והצטיינות לכולם-גם לתלמידים “שקופים” שהאינטראקציות החברתיות בכיתה הפיסית פחות נוחות להם.
גם המיזם של תלמידי קבוצת Buildup, אף היא מאורט לילינטל ברמלה, שעסק בבניית מרחב למידה חברתי אדפטיבי עורר התלהבות רבה ומסתמן שיזכה לליווי של מנטור לפיתוח האפליקציה.
חברי הנבחרת שיתפו את תחושותיהם וסיכמו את החוויה:
נתנאל ניאזוב: “התרגשתי מאוד! רצינו לפתח רעיון שיוכל לנצח למרות האתגר שעמדנו בפניו, נהניתי להיות זה שאומר את הספיץ’ ולתרום רבות לאווירת הקבוצה.”
מרי סו גליבוב: “הרגשתי שהייתה לנו עבודת צוות מעולה! שיש העלאת רעיונות ויצירתיות כמו יצירת שם ולוגו ועזרה לחברי הקבוצה נהניתי מאוד לתרום ולהעביר את הזמן בצורה מלמדת וכיפית.”
ליאור בבדז’נוב: “הצלחתי לעמוד ביעדים שלי, הצלחתי לנצח והצלחתי לעבוד בעבודת צוות עם שאר הקבוצה שלי, הקראת הנאום הייתה חלק מהנה ועוד יותר מהנה לזכות בהאקתון בעזרת עבודת צוות!”
נתנאל יוסופוב: “החוויה הייתה מדהימה וכפית ואני ממש שמח שיצא לי להשתתף בהאקתון, היה מרגש שלמרות כל הקשיים הצלחנו לזכות במקום הראשון ובחביב הקהל.”
איליי אביב: “שמחתי לקחת חלק בהאקתון ואני שמח שלמרות הקשיים ניצחנו מקום ראשון וחביבי הקהל.”