למידה רגשית-חברתית (SEL) היא מונח פסיכולוגי שמתייחס לרכישת כישורים ומיומניות מיומנויות קוגניטיביות, רגשיות והתנהגותיות על ידי תלמידים אותם הם מיישמים לצורך היותם מבוגרים בריאים, בעלי מודעות עצמית וחברתית, יכולת ניהול עצמי, ניהול מערכות יחסים ויכולת לקבל החלטות באופן אחראי. זאת תוך שיפור עמדות התלמידים ואמונותיהם לגבי עצמם, אחרים והמסגרת הלימודית.
אחד היעדים המרכזיים שהציב לעצמו צוות קרית החינוך אורט סינגאלובסקי לשנה זו, הוא הטמעת הלמידה החברתית-רגשית (SEL) בכל הכיתות בבית הספר באמצעות מהלך פורצי דרך תל-אביב-יפו ובשיתוף SEL.IL, כחלק מתפיסה לפיה על בית הספר לפתח אצל התלמידים והמורים מיומנויות חברתיות רגשיות בהתאם לגילם כמו: ויסות רגשי, עבודת צוות, רגישות חברתית-תרבותית, עמידה בלחץ וכו׳.
השבוע התקיימו סדנאות בקהילות מורים עם כלל מורי חטיבת הביניים והחטיבה העליונה סביב נושא ההערכה והלמידה של מיומנויות חברתיות רגשיות. המליאה התקיימה במתחם החדש בחטיבת הביניים, מרחב המאפשר למידה דיגיטלית ומהווה מקום לפיתוח מיומנויות אלה.