אורט סינגאלובסקי בת”א מציג בביקור מנכ”ל: מרחבי למידה חדשניים

מנכ”ל רשת אורט ישראל, צבי פלג, הגיע לביקור בקרית החינוך אורט סינגאלובסקי בת”א. אל הביקור בביה”ס, שהתבשר לאחרונה כי תלמידי מחזור ס”ח אשר סיימו בשנה שעברה את לימודיהם הגיעו להישג המרשים של 92% זכאות לבגרות, הצטרפו חברי מטה הרשת.

הביקור נפתח בהצגת נתוני בית הספר ע”י מנהל בית הספר, מייקל מאירוביץ. בבית הספר לומדים 821 תלמידים במגוון מגמות ובשנת תש”ף כ-78% מהבוגרים היו בעלי זכאות להסמכה טכנולוגית. את פעולות הצוות החינוכי ממקדת הנהלת בית הספר בשלוש מטרות חינוכיות עיקריות: דיאלוג ויחס אישי, רלבנטיות לחיי התלמידים ומצויינות. כך לדוגמה גליון הערכת התלמיד הקונבנציולי קיבל צורה ותוכן חדשים בדגש על קול התלמיד, הערכת מיומניות לצד תכנים, משוב אישי של כל מורה בכל המקצועות, לרבות תחומי הדעת.


הנהלת בית הספר מקדמת שיתופי פעולה רבים עם גורמים ברשת, במשרד החינוך והרשות המקומית לטובת עיצוב מרחבי למידה בקמפוס אביב- הקמפוס הוירטואלי של אורט בשיתוף המנהל למו”פ ולהכשרה ברשת; פעילות Mega Lab – בשיתוף עם המנהל למו”פ ולהכשרה ואגף מו”פ במשרד החינוך; תכנית ‘יוצאים גדולים’ – בשיתוף עם מכללת סינגאלובסקי; תכנית אימון (קואצ’ינג) לתלמידי קצה בשיתוף עיריית ת”א; מגמת יזמות חברתית בשיתוף עיריית ת”א; מגמה לעתיד – בשיתוף מכללת סינגאלובסקי ותכנית מחוברים מבית אורטוב. את תקופת הקורונה תאר מנהל בית הספר כתקופה בה הוכיח הצוות החינוכי יכולות למידה, התגייסות וגמישות מרשימות בעת משבר, תוך מתן מענה מהיר ומיטבי למחסור במכשירי קצה ויצירת מרחב קבלת החלטות ואוטונומיה רחבים.

בהמשך הביקור התנהל שיח עם המורים שששיתפו בחוויות ובתחושות ותלמידי בית הספר הציגו בפני האורחים פרוייקטים ייחודיים כמו דיבייט באנגלית, חינוך לפסגות פרויקט לקידום דו קיום, ומיזם האצה במתמטיקה. לאחר מכן סיירה המשלחת במרחבי בית הספר והתרשמה מהשיפוץ הנרחב ומהמעבדות החדישות. בבית הספר הוקמו מרחבי למידה חדשניים ביניהם חדר אומנות ומוסיקה, מרחב מדיטטבי, מועדון תלמידים לעבודה בקבוצות, אודיטוריום, ועוד. בהמשך מתוכנן פיתוח מרחבי למידה גם בחצר בית הספר.





 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *