במהלך שנת 2020 פותחה במרכז למחקר ופיתוח ברשת אורט ישראל תכנית חדשנית להקניית כלים פדגוגיים מעשיים להוראה ולמידה היברידית, המשלבת למידה סינכרונית, למידה א-סינכרונית ומפגשי פנים אל פנים. הצורך התגבר ככל שאילוצי הלמידה מרחוק בשל מגפת הקורונה התמשכו חודשים ארוכים. הבסיס התיאורטי לפיתוח התכנית הוא מצפן הלמידה 2030 של ה- OECD. מודל זה משלב בתהליך הלמידה: ידע, מיומנויות, ערכים וגישות, מתוך שאיפה שתהליך הלמידה יכלול גם דאגה לשלומות (Well being) של התלמידים ופיתוח קשר תלמידים-מורים-הורים-קהילה.
